Thursday, July 15, 2010

Kreeka

Ärge muretsege, ma pole vahepeal haiglasse sattunud ega ära surnud, lihtsalt pole üldse aega leidnud, et siia kirjutada. Vahepeal on nii palju juhtunud. Peaaegu terve nädal jäi vahele siia kirjutades, kuid ma proovin selle vea parandada . !
Kuna mul pole hetkel ka väga palju aega, siis nädala jagu päevade tegemistest kirjutan teile kunagi hiljem. Võin niipalju öelda, et festival läks hästi, mitmes inimesed said päästetud ning mitmed inimesed tervendatud. Näiteks üks naine, kes pidi varsti surema (talle oli diagnoositud halvaloomuline kasvaja) sai terveks ! Tema eest palvetati festivalil ning järgmine päev läks ta kontrolli-kasvajast polnud enam haisugi ! How cool is taht ! God is awsome !
Muidugi on juhtunud ka mitte nii häid asju. Näiteks keegi pätt varastas telgist ära mu rahakoti, kus olid sees kõik mu kaardid ja asjad ning telefon ja koduvõti jne. Suht hull oli aga see, et mul oli kotis 2 rahakotti. Väiksemas oli sees mu pangakaart ja natuke Bulgaaria sula. Nii, et ma päris tühjade taskutega õnneks ikka ei jäänud. Ma ei kujuta ette kui ma oleks pidanud siin Bulgaarias olema täiesti ilma raha ja millegita pooltesit nädalat !

Aga mis hetkel sünnib ? Hetkel istume me Kreeka rannas ja naudime elu. Siin on päeval kuskil nii 44 kraadi sooja ja ega siin eriti midagi teha ei saa kui päevitada ja ujuda . Vesi on ülisoe ning õhk lausa kõrvetab :)
Siin on lihtsalt ropult ilus võrreldes Sofiaga . Bulgaaria pealinna juures ei ole ühtegi veekogu, kus saaks ujuda. Linna peale leiab vb paar basseini, kuid see on ka kõik. Ma ei kujuta ette mis nad palavate ilmadega teevad.
Kreekasse sõit oli ka üks paras pudru ja kapsad. Nimelt läksime me sinna kahe autoga - mina olin kohaliku festivali korraldaja perega ühes autos ning Katlin, Nancy ja Nancy pere olid teises autos. Teepeal läksime me kaduma ning siiamaani (2 päeva) ei ole me veel üksteist näinud. Täna facebookile me vähemalt teame nüüd, et nad on meist mitte väga kaugel campingus :)
Teen veel kindlasti palju palju pilte siit, kuna see on lihtsalt väga julm kui ilusaks Jumal ühe koha loonud on .
Seoses kahe autoga minemisets veel- nagu ma olen maininud ei räägi bulgaarlased peaaegu üldse inglise keelt. See tähendab et terve Bulgaaria-Kreeka tee kuulasin ma juttu, millest ma sõnagi aru ei saanud. Nüüd ma olen olnud nendega siin Kreekas koos juba üle päeva ja natuke ebamugav on olla siin . Lootsin, et oleme koguaeg Ketlini ja nancyga koos- siis saan ma ka ikka midagi aru, kes mida räägib. aga pole hullu. Vili räägib natuke inglise keelt ja üritab mulle teiste juttu tõlkida.
Hetkel lähengi tagasi telgi juurde sööma ning siis jälle ujuma :)
Olgu teil seal Eestis juba mõnus- kuna siin igatahes on super !


















No comments:

Post a Comment