Wednesday, June 30, 2010

1. päev

Esimene hommik algas juba suuremat sorti läbikukkumisega. Loomulikult oli probleemi tekitajaks äratuskell mis kuidagi heliseda ei tahtnud. Seega ärkasime 10 minutit enne äraminekuaega. Jäime hommikusele tiimi palve ja osaduskoosolekule pool tundi hiljaks. Ups.
Peale koosolekut läksime Sofia kesklinna uudistama(see tähendab siis et ma olin ainuke kes seal uudistas kuna teised olid ennast seal enne minu tulekut hulluks shopanud)Astusime sisse ühte kingapoodi ja ma pidin hulluks minema. Nii palju ilusaid kingi ja nii odavad . Näiteks ühed gladiaatori taolised plätud maksid 10 LEV ehk u. 80 eeki. Käisime veel päris mitmes kingapoes kuni leidsime ühe kõikidest kõige parema. Ma ostsin endale sealt ülinunnud lillemustriga täiskontsakingad. Need maksin 29 LEV e. umbes 260 eeki. Aga need olid ka ühed kallimad kingad poes. Killerkontsad mis olid üliilusad ja Eestis maksaks üle tonni maksid siin 180 eeki ! Ma räägin, väga hull!
NB! Unustasin mainida et tegime täna tiimiga paastupäeva. See tähendab et sa loobud millestki selle nimel et olla Jumalaga paremas osaduses. Harilikul juukase paastupäevadel ainult vett ja süüakse leiba. Mina sõin aga vee juurde ka puuvilju.
See on lausa kohutav kui suured odavad ja hea väljanägemisega saiad koosoleku teepeal müügiks olid. Tühja kõhuga oli neid paras piin vaadata. Ja suuures pizza lõigud maksavad siin tänavatel kuskil 10.- Beat that!

Õhtul oli plaan minna kohalikku kirikusse kuhu meid külla oodati. Suure hilinemisega jõudnud transport oli aga väikse puudujäägiga. Me ei mahtund sinna ära!
Ühes autos pidi taga istuma 4 inimest ning teises 5 ! Mina olin muidugi see viies teises autos:)
Poole tee peal läks meil auto katki! Saatan ikka ründab igal võimalikul viisil .
Lõpuks jõudsime siiski teenistusele ning peale Nancy isa jutlust laulsime seal kõik noortega koos ,,Ei ole paremat sõpra, kui Jeesus sa" eesti keeles. Vaevalt et need bulgaarlased midagi aru said aga nad igastahes plaktsutasid kaasa:)

Teenistuse lõppedes kutsuti meid üles sööma. Öeldi, et pizzat saab. Nüüd tekkis väike segadus, kuna me olime ju paastul ! Õnneks selgus et paastuda oli vaja 7st hommikul 9ni õhtul , seega pizza oli lubatud :)
Meil kõigil olid kõhud nii tühjad ja see esimene pizzaamps maitses lihtsalt ülihästi.

Õhtul kolisime kogu tiimiga ühte kohta. See külalistemaja asub Sofiast paarikümne km kaugusel. Enne kokkukolimist elasid teised kahte jaotatuna peredes. Mina ööbisin eilse öö koos Nancy, Ketlini ja Railiga Sofia poolse korraldaja Sofia juures .

Aga olgu, kell on juba palju (2pm) ja Nancy ja Ketlin ei saa arvatavasti arvutiklõbistamise pärast magama nii et, head ööd!



:o)




Jammmmi!






Bulgaaria teenistus (kõik rahvas on seljataga.see ruum oli ikka täis):




katkine auto:


Siin näevad kõik majad sellised mõnusad.... lagunenud välja




Jah, see on nende koolimaja:





Ai, siinsed puuviljad pole eesti omadega võrreldavadki ja hinnad on haiglaselt odavad:

Sofia kesklinn:



Kingad !Kingad! Kingad ! Kingad!:


No comments:

Post a Comment