Tuesday, June 29, 2010

Tallinna lennujaam

Esimene reisipäev algas juba suurte äpardustega.
Esiteks magasin ma 2 tundi sisse. Ei tea küll kuidas see äratuskell kinni läks, mina igastahes ei mäleta midagi :)
Teiseks kaalus mu käsipagas sama palju kui äraantav kohver, umbes 15 kilo, ning isa arvates oli käsipagasi max. kaal 5 kilo. Seega 10 kilo üleliigseid asju- see ei kõla just liiga hästi.
Majandasime nende pakkidega kodus päris kaua kuni lõpuks otsutasime ,et saab mis saab. Lõpuks tuli välja et käsipagasi max kaal on 12 kilo , ning selle kaali me lõpuks ka saavutasime.
Peale kodust viivitust hakkasime isaga linna poole liikuma ning ma rääkisin isale ilusti kui palju eurosid ma olin kaasa vahetanud. Selle peale tekkis tal küsimus, et miks ma küll eurosid vahetasin?!?! Bulgaarias ju ei ole eurod.
Ma ei usu et sellise failiga saaks lagedale tulla keegi teine peale minu. Nagu kes vahetaks välismaale raha kaasa ilma uurimata mis rahaühik tollel maal üldse kasutusel on?!?!
Selle pommi peale käisime läbi valuutavahetusest kus selgus et kõige parem on vahetada eurod Bulgaaria rahaks kohapeal.Kui mina arvasin et ma lähen Bulgaariasse taskus parajalt Bulaaria raha siis nüüd saabun ma sinna taskus vaid saja krooni ulatuses leeve.





Nüüd ma siis istun siin, Tallinna lennujaamas ja ootan pardale minekut. Loodan et ma Tšehhi lennujaamas ära ei eksi kuna peale isa pikka lennuloengut sain ma aru et Tšehhidel on ikka meeletult suur see lennujaamakene. Eks näis mis saab :)




NB!
Täna oli ka mu issil sünnipäev. Korraldasime talle emmega ühe korraliku maffiabossi hommikuäratuse. Palju õnne issi!!










GBY!





No comments:

Post a Comment