Monday, June 28, 2010

Õhtu enne minekut

Noniii.
Homme ongi käes see kauaoodatud päev millal ma saan lõpuks teistele Bulgaariasse järgi lennata.
Kell on juba ületanud uue päeva piiri ja mina alles alustasin hiljuti pakkimisega.
Kott sai kuidagi hirmus kiiresti täis kuid ometi enamus asjad jäid sellest välja.
Ma tahan Bulgaariasse kaasa võtta ka mõned omatehtud riided, et ma saaks seal photoshoodi korraldada . Ja loomulikult, viimase hetkel inimene nagu ma olen, hakkan alles pragu neid asju tegema. Täna öösel ma vist ei maga .



Väike sneeky peeky ühest kotist mis ma Bulgaarisse kaasa teen. Ega neile tuleb ju alguses pugeda. Õuki, just kidding :) Reisi lõpus on mul plaan I love Bulgaria kott kinkida meie houstile.




Täna oli Silvia 18's sünnipäev. Ta pidas seda McDonaldsi lastetoas:) Algul oli küll pisut mark seal lastetoas chillida kuid hiljem kiskus asi üpriski lõbusaks kätte ära.
Meie Mäkihoust tegi meile ka näomaalinguid. Mina lasin end teha keelega zebraks :)







Aga ok, mis ma siin ikka pikalt räägin, nii palju on veel teha!

No comments:

Post a Comment