Wednesday, June 30, 2010

Praha - Sofia








Lennuk jõudis ilusti ilma viperlusteta Praha lennujaama.
Ma arvasin, et lennukis ja lennujaamas on jahe ning toppisin omale võimalikult palju riideid selga kuid ei, igal pool on soe. Isegi lennukis [ma sain akna all istuda ;) ] paistis päike otse sülle.
Lennukisse jõudes puhusin ma ilusti oma kaelapadja täis, mis emme kaasa pani,ning hoidsin seda terve tee kaela taga. See ei olnud eriti mugav ning ma ei kujuta ette miks ma seda seal hoidsin. JA NÜÜD , kui oli aeg lennukist välja minna avastasin ma, et Czech airlines'il on kaelapadjad istmete külge kinnitatud. Lux mugav variant oli mul koguaeg selja taga peidus samal ajal kui mina oma loguga tukkusin. Nice nice nice
Aga maha tulles avastasin ma toreda tõsiasja , et mul on nüüd vaja passida lennujaamas kolm ja pool tundi enne kui uue lennuki peale laskma hakatakse.
Tänane challance on mul otsida omale tegevust suhteliselt suurest ning pooltühjast lennujaamast.

Paar , minutit hiljem avastasin ma muidugi et see lennujaam ei olnud suhteliselt suur vaid ikka väga suur .

Praeguseks olen ma juba Bulgaarias olnud natuke alla ööpäeva ja siiani on olnud väga tore:) Lannuki maandudes (maandumine oli superilus kuna kõik oli pime ja linnatuled nägin väga ilusad välja)minnakse välja ühest uksest mille taga ootavad vastutulevad inimesed. Ma hakkasin ka sellest uksest juba mööduma kui nägin oma nimesildiga ja naljaka kirjaga (tänks Nancy ja Ketlin Ja Raili) silti mida hoidis keegi tumeda peaga väike poiss . Ha haaa. See oli päris naljakas .Sildil seisis ,,Minu suvearmastus" Tüdrukud tegid nalja ja petsid ennast ilusti rahva sekka ära :)

Aga okei, mul kahjuks pole aega hetkel tänasest päevast rääkida kuna me kolime edasi meie ühisesse ,,Baasi". Praeguseni oleme ööbinud kahes eraldi kohas grupiga.

Aga lisan teile ka siia kohustuslikke lennukipilte ;)


NB! Tore et teil seal Eestis ilusaid ilmad on, meil on siin õhtuti vähemalt pilvine ;o)
Nautige!

Praha :



Praha ääretult suur ja igav lennujaam :




Hiiumaa :



Kas sa mitte ei tahaks neisse hüpata ?




Öine Sofia:

1 comment: